sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Ongelmia pelitallennusten kanssa

Nyt kun muutettiin miehen kanssa Lontoosta takasin Suomeen, päätettiin saman tien tehdä tietokoneelle pieni remontointi. Hankittiin siis SSD-kovalevy johon asennettiin käyttöjärjestelmä ja muuta. Sillä saatiin tietokone toimiin ihan hirveen paljon sutjakammin, mutta jouduin luonnollisesti asentaan Simssit uudestaan.

Nyt jostain syystä en saa vanhoja pelitallennuksia toimiin! Tulee vaan teksti: Kohteen Everythingisland.sims ladattaessa tapahtui vakava virhe. On suositeltavaa että käynnistät sovelluksen uudestaan. Oon yrittäny ihan kaikkia temppuja mitä netistä oon löytäny, mutta aina vaan tulee toi sama teksti. Olisko kellään mitään ajatuksia?

Jos en saa sitä toimiin niin sitten mun täytyy vaan lopettaa tää tarina ja alottaa uus. En kyllä enää toista kertaa tahdo rakentaa kaikkee uudestaan simeistä lähtien D: Uudet pelitallennukset ja Sims muuten toimii ihan loistavasti, sain jopa HQ-modin toimiin nyt.  Ärsyttää niin vietävästi.

6 kommenttia:

  1. Ääääh, typerä, typerä sims! :( Mä muistan tosi hyvin, kun mun kaikki tarinat loppuivat peliongelmiin, tosin mun ongelmat olivat ns. "suurempia", eli pelitallennus katosi kokonaan tai sitten hahmot bugivat tosi paljon, eikä mikään auttanut. Nykyään tosin mun tarinat tuntuu loppuvan aina, kun tulee IRL jotain suurempaa ongelmaa vastaan, ja tuntuu että menetän lukijoiden luottamuksen/arvostuksen eikä kukaan enää kohta halua lukea mun tarinoita, kun ne tietää että se mun tarina loppuu hyvin pian aloittamisen jälkeen. Siksipä loinkin tuon Jennin tarinanurkkauksen, jossa julkaisen lyhyitä tarinoita, jotta pääsisin vähän harjottelemaan pitkän tarinan ideointia ja tekoa :D

    Toivottavasti saat tallennuksen kuntoon! Olisi tosi tosi harmillista jos tää sunkin tarina loppuisi näin :/ Ärmh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sims on kyllä maailman tehokkain temppuilupeli, aina siinä on joku vika. En tajua, mikä noihin tallennuksiin on nyt iskeny :( Eihän sillon mitenkään voi kirjottaa mitään, jos ei vaan halua ja on mieli maassa. Et sä kenenkään luottamusta oo pettäny, et tietenkään. Tarinointi on vaan harrastus ja ei sen ongelmat tai lopetus kenenkään ihmisarvoo määrittele.

      Vähän heikolta näyttää :(

      Poista
  2. Voi ei D:
    Toivottavasti pelitallennukset tulee kuntoon, tää tarina on niin supermahtava, että ois suoraastaan vääryys jos tää jäis kesken :/
    Mutta kyllä mä silti ymmärrän tosi hyvin, ja jos nyt käykin niin harmillisesti, että tallennukset ei vaan toimi, toivottavasti alotat uuden (:. Sun tekstis ja kuvas on tosi upeita ja hyviä, joten toivon mukaan saadaan sun raapustuksista ja tarinoinnista nauttia vielä c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä nyt valitettavasti vaan tajua mikä tähän koneeseen iski, ja kesken tää nyt taitaa jäädä :( Harmittaa itteenikin ihan hirveesti. Alotan kyllä tässä hetipiakkoin uuden, kunhan vaan keksin jonkin mielenkiintosen aiheen :) Kiitos ihanasta kommentista<3

      Poista
  3. Tietokoneiden temppuilut ovat kyllä ärsyttäviä juttuja :/
    Toivon sydämeni pohjasta että ongelmat selviävät, mutta eihän sille sitten mitään mahda jos niitä ei saa korjattua. Sulla olis niin iso homma luoda kaikki uudestaan, että ymmärän kyllä mikset siihen hommaan lähde. Ainahan sitä voi uuden tarinan aloittaa, uskon että sulta se luonnistuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano :((
      On se, varsinkin kun oon sen kerran jo tehny ja se oli niin valtavan työn ja tuskan takana. Alotan kyllä ihan varmasti uuden tässä piakkoin :)

      Poista